1guncelist

1guncelist
@1guncelist
kendin için yaşa🪽
adana
4 okur puanı
Aralık 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Niçin yazılarındaki bütün insanların benzi soluk, yüreği kederli? Bu memlekette yüzü gülen, bahtiyar insan yok mu?
Reklam
Bu dünya böyledir işte, kimi adam öldürdüğü için katil diye anılır, kimi adı katile çıktı diye adam öldürür.
Alıntı

1guncelist

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
25 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2025 14:25
·
2025 1. kitabı
Fatma Aliye Hanım
7.9/10 · 5,2bin okunma
“Sevmek ve sevilmek” işte bu zorunluluk ve insanın yaratılışından gelir… Toplum düzeni, ailelerin mutluluk ahengi, eşlerin mutluluk uyumu bununla ayakta durur. İnsanlar bunsuz olamaz, yapamaz!
Alıntı
İnsan denilen şey sıradan makinalar gibi yalnız maddi vasıtalarla idare olunur bir şey değildir.
Alıntı
Reklam