Hakan

Hakan
@1hakanbey
Kitaplar, renkli çiçekler...
İmkanı olsaydı da yürekleri konuşabilseydi insanların.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır, Yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç, Kimsenin bilmediği topluluklar vardır derin denizlerde, Tınısında da müzik, İnsanları sevmiyorum diyemem, Ama doğayı daha fazla..” Lord Byron
"Huzurumuz var da denemez. Vaktimiz bol olduğu için, bütün günümüzü huzursuzlukla dolduramıyoruz sadece."
Dünya mahvolup giderken... İnsan reklamını yapmaktan geri kalmıyor.

Hakan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
38 günde okudu
·
2019 17. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma