İsrail devletinin "Ortadoğu'daki tek demokrasi" olduğunun ve bunun delilinin de orada muhalefetin basında ve sokakta bile kendini ifade etme hürriyeti bulunduğunun söylendiğini siyonist propagandadan duymak ne kadar da garip!
İsrail devletinin siyonist yöneticileri, Birleşmiş Milletlerin büyük çoğunluğu Filistin'deki siyonist gasbının suç ortağı olduğu için o "Birleşmiş Milletler'i takmayıp onunla rahatça dalga geçebiliyordu.