Ya Rabbi! Ne Ebû Bekir gibi sadakatli bir duruşumuz
Ne Ömer gibi celaletli bir halimiz
Ne Osman gibi Yusuf misali bir iffetimiz
Ne Ali gibi ilim ve cesaretimiz
Ne Hatice gibi vefa ve fedakârlığımı
Ne Sümeyra gibi aşk ve sevdamız
Ne Nesibe gibi mücadele ve gayretimiz var.
O'nu sevmek, O'nun sevdiklerini de sevmektir. O'nun için namaz ne idi? "Gözünün nuru" idi değil mi? Aslında namazı sevmek, Efendimiz'in (sas) gözlerini sevmektir. Namazı sevmek, O'nu sevmektir. Namazı sevmek, O'nun vasiyetine sahip çıkmak, mirasını yetim bırakmamaktır.
Efendimiz'in bu dünyadan giderken vermek istediği mesaj şu idi: "Namaz dinin direğidir. O direği insanlık ailesi içerisinde en güzel diriltenler, bana ashab/dost ve arkadaş oldular. Bana ümmet olduklarını iddia edenler de din binasının direği olan namazı ikame etmeliler ki sahabe ile aralarındaki bağ kopmasın.