1begonvilll

1begonvilll
@1kahve1kitp
Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş
Öğretmen
Lisans
Gaziantep
4 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Sen değerlisin, fakat dünya değil. Zannetme ki buraya aitsin. Kim kaldı ki burada ey fani? Sende geçip gideceksin. Değmeden bu dünyanın tozuna-kirine, bulaşmadan pisliğine geçip gideceksin ebedi köyüne. Çakıl taşı olarak mı, yoksa nadide bir elmas olarak mı? İşte gerçek değerin biçilsin diye "har" bir ateşte yanmaktasın. Bu nedenle bu kadar bunalmaktasın. Böylesine için için ağlamaktasın. Göğsüne sıkışan nefesin değil, değerindir. Ortaya çıkacağı günü beklemektedir. Yaraların açıldıkça sinene, göz yaşların süzüldükçe ince ince, tebessüm olsun yüzünde. Çünkü bazen hüznü ve kederi sevdiğine veriyor Rabbü'l-alemin; kimlerdensin bilinsin diye!
Sayfa 49 - Ahmed bin hanbel
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

1begonvilll

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2024 15. kitabı
Zülfü Livaneli
8.2/10 · 117,8bin okunma

1begonvilll

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2024 11. kitabı
Nurullah Genç
9.3/10 · 3.511 okunma