Devrimci olan bizdik, bir avuç inanmış, idealist insan. Bizi güzel kılan yanımız, muhalif olmamızdı. Kaybeden taraf olmamız.
Bana kalırsa,devrimciler hep muhalefette kalmalı,hep aykırı olmalı.Iktidar,kirletiyor.Iktidar bize göre bir şey değil.Biz dünyanın dönüşümünü,iktidara gelmeden gerceklestirmeliydik.