İrem

İrem
@1kitap__
Günaydın şehrimin saygıdeğer hayvanları... Köpek bey, kedi hanım, kuş çocuk.. Sahiplenin insanları...
Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bundan sonraki günlerimin ondan ayrı olarak geçeceğini bir türlü kabul edemiyor, bu ihtimali ciddilikten uzak, gülünç, imkânsız buluyordum.
Edebiyat
Ara sıra hayata tekrar döner gibi olduğum, yaşadığımı zannettiğim oldu.
Edebiyat
Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti. Hiç kimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiç kimseden bir şey beklediğim yoktu.
Edebiyat
Yoksa sadece kendimi inandırmak, dünyada yarı yolda kalmayan sevgiler de bulunabileceğini hatırlamak mı istemiştim? Bilmiyorum.
Edebiyat