Her gün biri çıkar, başlar, benim ben demeye ,
Altınları, gümüşleriyle övünmeye.
Tam işleri dilediği düzene girer,
Ecel çıkıverir pusudan: Benim ben , diye.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı Oblomov . Açıkçası karakterin uyuşuk ve tembel olması beni çekmişti kitaba , kendimden bi şeyler bulacağımı biliyordum okurken. Ama tembel insan hayatı beklerken aşkla karşılaşacağımı hiç beklemiyordum.160 yıl önce yazılmış bir kitap dün gece beni uyutmadı . Gözlerim dolu dolu bitirdim kitabı. Ah ilya ilyiç ne kadar naif bir ruhsun öyle . Her cümlesini alıntılamak istediğim o mektup çok etkileyiciydi. Yer yer kendimi bulduğum , çoğunlukta kızdığım, bazen güldüğüm bir kitap oldu. Çağlararası bir hikaye ve çağlararası insanlık durumu ,herkesin kendini göreceği bir klasik .Detaya girmeyeceğim mutlaka okuyun :)
Benim tek düşüm, tek istediğim günün birinde, bir gülistanın içine kurulmuş bir rasathaneye sahip olmak ve elimde kadehim, yanımda bir dilberle kendimden geçmiş bir halde gökyüzünü seyre dalmak.