Yasa der ki, dünyada en güzel şey, bela karşısında elden geldiği kadar istifini bozmamak, boşuna bağırıp çağırmamaktır. Çünkü başımıza gelenlerin ne nesi iyi nesi kötü bilemeyiz tepinmekle bir şey kazanamayız sonrası için; insan hiçbir şey o kadar da büyütmeye değmez, üstelik acıya kapılmak, bu kötü anlarda hemen imdadımıza gelecek bir şeye engel olur.