Saliha

Saliha
@1mutehassis
beynimde hep mânâlı bir uçurum
geldi ammâ neyleyim, sensiz baharın şevki yok…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘gitmek zehri insanın kanına bir kez karışınca artık iflah olamıyorsun. dünya üzerinde yapmak istediğin ve düşündüğün tek şey gitmek oluyor, sürekli gitmek.’
Sayfa 50·Kitabı okuyor
‘birilerinin bana ihtiyaç duyuyor olması ne kadar zor ve ağır bir yük benim için. artık ben olmadan da işlerin yürüyebilmesini, günlerin geçmesini, trenlerin kaçmasını istiyorum ama dünya buna müsaade etmiyor. her daim dikkatli, çalışkan, düzgün tıraşlı ve nazik olmamı bekliyor.’
Sayfa 49·Kitabı okuyor
‘tüm bu saçmalıkların, yaşanmışlıkların, günahların ve sevapların aşk karşısında hiçbir önemi kalmayacak, bunu anladığın gün ise her şey için çok geç olacak. her şey için çok geç.’
Sayfa 46·Kitabı okuyor
‘yaşayacağın mutlu günlerin hiçbirinde yanında ben olmayacağım. bu ölmek değilse nedir söyle?’
Sayfa 44·Kitabı okuyor