Saliha

Saliha
@1mutehassis
beynimde hep mânâlı bir uçurum
‘bunu senden beklemezdim…’
‘kişi güvende hissettiği ortamlarda süngüsünü indirir, kendisini koruma ihtiyacı hissetmez ve benliğine yöneltilecek her türlü saldırıya açık hale gelir. işte bu yüzden sevdiklerimizin bizi incitmesi, en güvendiğimiz yerde vurulmamız üzerimizde travmatik bir etki bırakır. "herkes bana bunu yapardı ama ondan beklemezdim," deriz elimizin tersiyle gözyaşlarımızı silerek. evet, bunu ondan beklemeyiz ve bunu senden beklemezdim.’
Sayfa 43·Kitabı okuyor
Reklam
‘umutsuzluğun eziyeti ölememektir.’
Sayfa 42·Kitabı okuyor
‘hayat devam ediyor deyip yaşamak ağrısından iki büklüm olmuş sırtımızı okşarlar ama nasıl devam edeceğimizi söylemezler.’
Sayfa 40·Kitabı okuyor
‘işte bu yüzden üzüntülü insanları bazen herkesten daha çok hareketli görürüz, yaşadıkları olayı atlattıklarını ve iyileştiklerini düşünürüz. ama bu gerçek bir iyileşme değildir. bilirsiniz, ölüm döşeğindeki hastalar ölümlerine yakın canlanır ve toparlanırlar, buna "ölüm iyiliği" denir.’
Sayfa 35·Kitabı okuyor
‘bir savaştan mağlup ayrılmanın şerefli yalnızlığı’
Sayfa 34·Kitabı okuyor
Reklam