Saliha

Saliha
@1mutehassis
beynimde hep mânâlı bir uçurum
‘her şey başka olacak ve tüm çaresiz dertlerimize serin bir eylül akşamında çare bulacağız…’
Sayfa 29·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘solmuş ve çürümüş köklerden yapılmış bir kalp taşıyoruz şimdi, gelecek bahar kurtarır mı bizi?’
Sayfa 29·Kitabı okuyor
‘bazen bir şeyleri mahvetmenin en kestirme yolu tüm gücünle o şeye sarılmaktır. ismine sarılıyorum.’
Sayfa 27·Kitabı okuyor
‘hayattan çok az şey istedim ama o, o kadarını bile esirgedi benden. azıcık güneş, kırlar, bir lokma ekmek, bir lokma huzur, canımı fazla yakmayacak bir yaşama bilincim olsun ve bir de ne kimseye muhtaç olayım ne el âlem bana muhtaç olsun. bu kadarı bile esirgendi benden, hani yüreğimizin katılığından değil de paltomuzun düğmelerini açmaya üşendiğimiz için dilenciyi başımızdan savarız ya, işte o şekilde. Şimdi bu baştan savılmış halimle ne yapacağım dünyada?’
Sayfa 23·Kitabı okuyor
‘dağılıp gidiyoruz sevgilim, kırılıp gidiyoruz ve üstelik kekik de toplayamadık seninle…’
Sayfa 20·Kitabı okuyor