“Bence gurur sıkça görülen bir kusurdur. Okuduğum kitaplara bakılırsa gerçekten de çok yaygın. İnsan doğası gereği gururludur ve şu ya da bu sebeple bir meziyete sahipse kendini beğenmişlik duygusunu taşır. Kibir ve gurur farklı şeylerdir. Bir insan kibirli olmadan da gururlu olabilir. Gurur daha çok kendimiz hakkında ne düşündüğümüzdür. Kibir ise başkalarının bizim hakkımızda ne düşündüğüdür.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanları daha iyi tanıdıkça, hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün, insan doğasının tutarsızlığı hakkındaki görüşlerimin ne kadar doğru olduğunu anlıyor, erdemli ve akıllı olmaya bel bağlamanın ne kadar gereksiz olduğunu daha iyi görüyorum.”
“Peki önyargının sizi kör etmesine izin verdiğiniz olmaz mı?”
“Umarım olmaz.”
“Görüşlerini hiç değiştirmeyenlerin ilk başta doğru yargıya varmaları bilhassa zorunludur…”