betty.d

betty.d
@1okurzede
zaman az, kitap çok...
Bir okulsa hayat,müfredatın en önemli dersidir ölüm.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimizle ve başkalarıyla daha derin bir bağ kurabilmek için,hayatın anlamını kavrayabilmek için kendi faniliğimiz üzerine düşünmeliyiz.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Ölümlülüğümüzle yüzleşmediğimiz zaman hayatta parmaklarımızın arasından kayıp gidiyor.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Ölüme gözlerimizi açmak ve ne kadar az zamanımız kaldığını idrak edebilmek,bize artık hayatı erteleyemeyeceğimizi de öğretir.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Oysa olmadığımız kişi olmaya çabalamak,bizi sadece yorgun düşürür.
Sayfa 127·Kitabı okudu