Bir başkasını kendi davranışlarının sonucundan korumak ve kurtarmak doğru değildir,çünkü bu tarz davranışların tek sonucu,ileride tekrar aynı şeyi yapmak zorunda kalmanızdır.
Sevildiğimizden emin olmazsak iki kötü seçenekten birini seçmek zorunda kalırız:
1. Sınırlar belirler ve bir ilişkiyi kaybetmeyi göze alırız.
2. Sınırlar belirlemez ve başkalarının isteklerinin esiri olmayı sürdürürüz.