betty.d

betty.d
@1okurzede
zaman az, kitap çok...
Eğer bilgelik yolunda yürüyorsak, insanlara kendi seçimlerini yapmaları için özgürlük tanımalıyız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Değiştirebileceğiniz şeyler ile değiştiremeyeceğiniz şeyleri ayırt edebilme gücüne ve bilgisine sahip olmalısınız.
Başkalarını değiştiremeyeceğiniz için kendinizi değiştirmeli, böylelikle başkalarının yıkıcı davranışlarının sizi etkilemesini engellemelisiniz.
Bir başkasını kendi davranışlarının sonucundan korumak ve kurtarmak doğru değildir,çünkü bu tarz davranışların tek sonucu,ileride tekrar aynı şeyi yapmak zorunda kalmanızdır.
Sevildiğimizden emin olmazsak iki kötü seçenekten birini seçmek zorunda kalırız: 1. Sınırlar belirler ve bir ilişkiyi kaybetmeyi göze alırız. 2. Sınırlar belirlemez ve başkalarının isteklerinin esiri olmayı sürdürürüz.