İpek

İpek
@1p4ck
Öğrenci
Öğrenci
İstanbul
Türkiye
64 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Reklam

İpek

, bir kitap okudu
7/10
·56 syf.·
Beğendi
·
2020 29. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
2/10
·492 syf.··
2018 17. kitabı
Hayatımda okuduğum ilk polisiye ve en berbat polisiye. Bir cinayet kitabından ne beklerseniz hiç birini verememiş. Polisiye okuyup bu kitabı beğenen var mı? Okumamama rağmen beğenmedim. Aşırı sıkıcıydı. Gram gerilim veya korku yok? Ana karakter çok sıkıcı. Katil aşırı saçma. Yani bir cinayet kitabında katili tahmin etmeye çalışırsınız hani, yazar katil ile ilgili ip uçları falan verir. Ama bu kitapta öyle birşey yok çünkü yazar yoldan geçen, kitapta 3 sayfası bile bulunmayan adamı katil yapmış. Ne bekliyordu katili tahmin etmemizi falan mı? Alkış sana bak tahmin edemedik ne kadar zeki bir adam. O kadar katil ile ilgili teoriler, ip uçları yürütmüştüm, katili öğrenince hüsrana uğradım. Ne kadar saçma bir kitap sakın okumayın.
Ölüm PatikasıTim Weaver · Ephesus Yayınları · 2012254 okunma
5/10
·516 syf.··
2020 28. kitabı
Bence ilk kitap bir tık daha iyiydi ama sonuç olarak iki kitapta sıradan ve kötü. Ana karakter her zamanki gibi aptallığını üzerinden atamamış. Zaten bir YA kitabında ana karakter 15 veya 16 yaşındaysa ya çok ağır bir ergenlik geçiriyor yada çok aptal. Tris iki özelliğe de sahip. Bir insan nasıl savaşın ortasında silahını habire bir yerlerde unutabilir ya? Birde yazar bunu komik bir şeymiş gibi söylüyor. He çok komik gerizekâlı. Artık şunu anlayın ana karakterin aptallıkları komikten çok sinir bozucu. Gerçi kuş beyinli Tris silahı varken de bir boku beceremiyor. Silahını "her zamanki gibi" bir yerde unuttuğunu farkediyor, tamam. Daha 1 sayfa önce kendisi cebinde bıçak olduğunu söylemesine rağmen hemen aklından silinmiş, üzerinde silah olmadığı için yakınıyor... 15 sayfa boyunca kafayı yiyip çileden çıktım cebindeki bıçağı hatırlasın diye. En sonunda kuş beyni bıçağın orada olduğunu akıl edince yarım saat kullanmak için bekliyor. Lan saplasana Eric'in boğazına 1 saniyeni almaz. Bu kadar mı beyinsizsin. Eric çocukcağızı öldürmeden bıçağı kullanmıyor. Çocuk ölünce ve kendi canının derdine düşünce kullanası geliyor malın. Lan 5dk önce saplasaydın ne güzel çocuk da yaşayacaktı. Neyse her aptallığını anlatsam kitaptan daha uzun yorum yazarım. Şu Tobias için zar zor okudum kitabı. Hadi ana karakter olarak Tris malını seçtin, araya 2 3 tane Tobias'ın ağzından bölüm koysana be karı, eline mi yapışacak? 500 sayfa boyunca 16 yaşındaki ergenin silahını bir yerlerde unutup avel avel dolaşmasını okudum resmen. 3. kitabı da işgence çekerek okuyacağım çünkü takıntılıyım, sonunu merka ediyorum. İlk filmi izledim ve bence film daha güzel. Tris biraz daha olgun en azından. Dört de hay maşallah yani. Sonuç olarak okusanız da olur okumasanız da.
KuralsızVeronica Roth · Artemis Yayınları · 20135,5bin okunma