Özlem Ç.

Özlem Ç.
@1pdanisman
Büyükbaba dedi ki anlamak gerekirmiş. Ama birçok insan anlamak istemezmiş; çünkü anlamak zahmetli işmiş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir şey yitirdiğin zaman yorulmak iyi gelir."

Özlem Ç.

, bir kitap okudu
9/10
·448 syf.·
2026 1. kitabı
Laurent Gounelle
8.6/10 · 7,5bin okunma
Bizim dışımızda olan şey, içimizdeki yarayı onaramazdı...
Platon'un mağarasıdır bu! Platon, çok karanlık bir tür mağarada doğmuş ve buradan asla çıkmamış insanları anlatıyordu. Bu mağara onların evreniydi; donuk ve hüzünlü olsa da aşina oldukları, dolayısıyla teskin edici bir yerdi. Dışarıya adım atmayı inatla reddediyorlardı, çünkü dışarıyı bilmediklerinden, orayı düşman, tehlikeli olarak hayal ediyorlardı... Bugün birçok insan Platon'un mağarasında yaşıyor... Elleri ayakları kelepçeli, oysa anahtarı da yalnızca kendilerinde. Boyunlarında asılı, ama asla ellerine almıyorlar.