Rînd

Rînd
Profilim, not defterim. Geldim, gördüm, yenildim... Todo o nada.
Ne kolay, ne kolay inanıyor insan sevdiğine!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neşeyi saçıp savurmak gerekir, onu israf etmemenin tek yolu budur.
Uykuyu hep görev olarak gördüm.
İnsan yeteneğini savurganca harcamamalıdır.
Ders çalışıyordum ve okuyordum ama aslında gerçekten önemli şeylerin başka bir yerde olduğu inancındaydım.