rukiyedag

"Yaşamak için ne çok neden var."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen kafam karmakarışık oluyor. Bazen de hâlâ ilkokula giden bir çocukmuşum da kaba yaramazlıklar yapıyormuşum gibi geliyor.
Sayfa 43 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
İnsan yaratılıştan zorbadır ve acı çektirmeyi sever.
Sayfa 40 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Ne kadar arsız, ne kadar aç gözlü herkes!
Sayfa 27 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
İşte şimdi de kendime aynı soruyu soruyordum: Onu seviyor muyum? Ve bir kez daha bu soruya cevap vermeye cesaret edemedim; daha doğrusu belki de yüzüncü kez ondan nefret ettiğimi tekrarladım kendi kendime.
Sayfa 10 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Aşk