bu kitabı tam olarak 2018 senesinde okudum o zamanlar 17 yaşım vardı. Daha çok ergendim kitapçıdan bu kitabı aldım ve bu kitaba daldım. sonuda spoiler olmasın ama hiç tahmin edilemez şekilde ve şaşkınlıkla bitiyor. çok üzüldüm sonuna. mario puzonun bu serisinin diğer iki kitabını da okudum. ama bunun verdiği hissler tamamen başka. Guilianonun ilk hırsızlık yaptığı geceki anlar ve polis karakoluna baskınlar sanki o mekanda sizinde onlarla olduğunuzu hissetdiriyor. Finali ise hiç tahmin edilemez bir sonla bitiyor. Herkese öneririm.
yazar 20 sayfadır mevzuya giremedi daha kitabını övüyor . bu kitap sizi geliştirecek sizi böyle edecek şöyle edecek kariyerinizde şöyle yükseltecek diyor ama daha mevzuya giremedik hadi hayırlısı.