"Ve bir defa daha o saatlerin cehennemini yaşamak zorunda kalsaydım ve beni neyin beklediğini önceden bilseydim de,yapmış olduklarimin hepsini yine yapardım,sevgilim."
"Ben sana rehber değil,ancak yoldaş olabilirdim fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan,birbirimizi şaşırtmaktan başka bir şey elimizden gelmiyordu."