Sude

Sude
@1sudee9
Bana bir kere gül ve ondan sonra git!
Reklam
...insanlardan ne kadar uzak kaldıysam tabiata o kadar sokuldum...
Sayfa 100·Kitabı okudu
Bilhassa tahammül edemediğim bir şey , kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Niçin daima biz kaçacağız ve siz kovalayacaksınız?...Niçin daima biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız? Niçin sizin yalvarışlarınızda birebir tahakküm bizim reddedişlerimizde bile bir âcz bulunacak?
Fakat sevmek? Bunu yapamıyorum...
Sayfa 96·Kitabı okudu