Görüyorum ki başka yollardan gittiğimiz halde ikimiz de aynı neticeye varmışız : İkimiz de birer insan arıyoruz, kendi insanımızı... Eğer birbirimizde bunu bulursak harikulade bir şey olur...
...ileriye atılmayan her adımın insanı geriye götürdüğünü ve yaklaştırmayan anların muhakkak uzaklaştırdığını karanlık bir şekilde seziyor ve içimde sessizce yanan fakat günden güne büyüyen bir endişenin yer etmeye başladığını hissediyordum.
O, bütün mantıkların dışında tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey.Sevmek ve hoşlanmak başka,istemek, bütün ruhuyla, bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka... Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilemez bir istemek!