1zehra

1zehra
İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haz doğanın sınavıdır; onun onay verme biçimidir. Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illa mutlu değilizdir.

1zehra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·428 syf.·
10 günde okudu
·
2021 30. kitabı
Joe Dispenza
8.6/10 · 1.524 okunma
Duygusal yükü olmayan bir anıya bilgelik denir.*
Tanıdığımız insanları, yaşadığımız sorunları, sahip olduğumuz şeyleri ve gittiğimiz yerleri unutmak; zaman kavramını yitirmek; bedenin ve onun alışkanlıklarını besleme ihtiyacının ötesine geçmek; kimliği onaylayan duygusal anlamda tanıdık tecrübelerin verdiği sarhoşluktan vazgeçmek; gelecek bir koşulu tahmin etmeye veya geçmiş bir anıyı gözden geçirmeye çalışmaya son vermek; yalnızca kendi ihtiyaçlarını önemseyen bencil egoyu bir kenara bırakmak; hissettiğimizden daha büyük düşünmek veya hayal etmek ve bilinmeyeni istemek - mevcut yaşamlarımızdan özgür kalmanın başlangıcı budur.