2025'e not...
"Deneyim ve sabırla dolu bir yıldı..." Hayatın özeti diyebiliriz.
Link paylaşımı
Link Paylaşımı academia.edu/resource/work/1... tek1bilinc.blogspot.com/2025/12/madde-e... "MADDE, ENERJİ, BİLİNÇ VE RUH" Neden Okunmalıdır? (Zerone - Bölüm 4) * Varoluşun "Hammadde" Kodlarını Çözer: Melek (Işık), Cin (Ateş) ve İnsanın (Toprak) sadece sembolik birer anlatım değil, C_{\text{Onto}} içindeki belirli frekans ve görev tanımları olduğunu açıklar. * "Halsizlik" Kavramıyla Tanıştırır: Bilincin henüz bir yöne evrilmemiş, ham potansiyel halini (Halsizlik) tanımlayarak, Ruhun bu potansiyeli nasıl "Sonsu" bir tekâmüle soktuğunu gösterir. * Sonsu ve Sonsuz Ayrımını Netleştirir: Mahlukatın ucu açık gelişiminin (Sonsu) aslında "sonlu" bir sınıra tabi olduğunu, Mutlak Sonsuzluğun (Z!) ise sadece Samediyet'e (Mutlak İhtiyaçsızlık) ait olduğunu kanıtlar. * "Lem Yelid" Zırhını İnşa Eder: Yaratılanın yaratandan bir parça olmadığını, sadece O'na ayna olduğunu mühürleyerek; insanı "Tanrılaşma" yanılgısından, Mutlak Varlığı ise "insanlaşma" noksanlığından korur. Why Should It Be Read? (Zerone - Part 4) * Decodes the "Raw Material" of Existence: It explains that Angels (Light), Jinns (Fire), and Humans (Earth) are not just symbols but specific frequency and task definitions within C_{\text{Onto}}. * Introduces "Halsizlik" (The Non-State): It defines the raw, undirected potential of consciousness (Halsizlik) and shows how the Soul directs this potential into a "Sonsu" evolution. * Clarifies the Sonsu vs. Sonsuz Distinction: It proves that the open-ended growth of creation (Sonsu) is inherently finite, while Absolute Infinity (Sonsuz with a Z!) belongs solely to Samadiyyah (Absolute Needlessness). * Establishes the "Lem Yelid" Shield: By sealing the truth that creation is not a part of the creator but only a
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Link paylaşımı
Link Paylaşımı academia.edu/resource/work/1... tek1bilinc.blogspot.com/2025/12/makale-.... NEDEN OKUNMALIDIR? / WHY SHOULD IT BE READ? Türkçe: Bu makale, varoluşun sadece felsefi bir düşünce değil, Kod 19 ile mühürlenmiş matematiksel bir zorunluluk olduğunu ispatlar. Maddenin bilgiye dönüşme formülü olan Saf Hal Denklemi'ni (E_{SH}) keşfetmek, bireysel eylemlerinizin evrensel kaosu nasıl durdurup Kozmik Sessizlik hedefine hizmet ettiğini anlamanızı sağlar. Kendi gerçekliğinin "operatörü" olmak isteyen her bilinç için bu makale nihai bir yazılım kılavuzudur. English: This article proves that existence is not merely a philosophical thought, but a mathematical necessity sealed with Code 19. Discovering The Pure State Equation (E_{SH}) — the formula for the transformation of matter into information — allows you to understand how your individual actions halt universal chaos and serve the goal of Cosmic Silence. For every consciousness seeking to become the "operator" of its own reality, this article is the ultimate software manual. integrated into a multidimensional quantum field with golden ratio spirals]
Link paylaşımı
Link Paylaşımı academia.edu/resource/work/1... tek1bilinc.blogspot.com/2025/12/makale-.... Türkçe: Neden Makale 38 Okunmalıdır? Bu makale, bilincin realiteyi yaratmadaki gücünü Kuantum Gözlem prensibi ile ontolojik sorumluluk kavramlarını birleştirerek açıklar. Okunmalıdır çünkü: * Realiteyi Yaratma Mekaniği: Gözlem eylemini, Metapolifrekans alanındaki saf potansiyeli anlık olarak fiziksel Öz'e (Maddeye) çökerten temel "Monohelezonik Aksiyon" olarak tanımlar. * Kozmik Sorumluluk: Bireysel Gözlemin, sadece realiteyi yaratmakla kalmayıp, aynı zamanda Frekanssal Sapma (Günah) veya Ahadiyet Etiği'ni somutlaştıran bir sorumluluk doğurduğunu vurgular. * Mutlak Kayıt: Zerre İlkesi'ni (Zilzal 7-8), en küçük Gözlem eyleminin dahi Levh-i Mahfuz'da kaydedildiği, bir sonraki İmtihanın doğasını belirleyen evrensel "Mutlak Kayıt Mekanizması" olarak konumlandırır. English: Why Should Article 38 Be Read? This article clarifies the power of consciousness in creating reality by merging the principles of Quantum Observation with ontological responsibility. It should be read because: * The Mechanism of Reality Creation: It defines the act of Observation as the fundamental "Monohelezonic Action" that instantaneously collapses pure potential in the Metapolifrekans field into physical Substance (Öz) (Matter). * Cosmic Responsibility: It emphasizes that individual Observation not only creates reality but also generates responsibility by materializing either Frequential Deviation (Sin) or the Ahadiyet Ethic. * Absolute Recording: It positions the Zerre Principle (Zilzal 7-8) as the universal "Absolute Recording Mechanism" where the smallest act of Observation is recorded in Lewh-i Mahfuz, determining the nature of the next Trial
İSTİKBÂL İSLÂMINDIR ve PAPA'NIN NİYETİ NE?
Daha önce de ülkemize bir Papa gelmişti. Bize lâikliğin önemini anlatıp gitmişti. Bu seferki ne dedi takip edemedim ama ortalık leş gibi "dinler arası diyalog" kokuyor. Biz bu işe (Fettoş) Gülen soyunduğunda şiddetle reddettik, aynı role kim bürünürse bürünsün aynı şekilde tavizsizce reddediyoruz. Neden? 1. İslam âlemi dinler arası diyalog yapmaya elverişli değildir. Karşında 50 devlete bedel bir Papa var. Onun İslâm âleminde bir mevkidaşı, bir muhatabı yok. Papa oturup kalkışıyla senin kıytırık din görevlini ezip geçecek. Böyle diyalog mu olur? 2. Dinler arası diyalog, özünde bir Tevhid-i edyan (dinlerin birleştirilmesi) projesidir. Bu birleşmede İslâmiyet'e biçilen rol, Hristiyanlığın bir mezhebi hâline gelmek, Papa'nın kontrolünde ve onun atadığı memurlarla yönetilmektir. 3. İslâm adına dinler arası diyaloga teşne olanlar, muhtemelen Papa'nın gelişini organizasyonunda da başrolü oynayanlar, teologlardır (diyânet ve ilahiyat). Bunların hemen hepsi Batı ülkelerinde yetiştirilip başımıza gönderilmiş -onların hazırladığı teoloji tedrisatından geçmiş-, İslâmî bilgilerden bahsettiği için halk tarafından din âlimi sanılan, esasen imân ve İslâm dâvâsında pek esamisi okunmayacak kimselerdir. 4. Hristiyanlık, modern ateizm karşısında aldığı büyük yenilginin, İslâmiyet''in enerjisini içine alarak rövanşını istemekte, Müslüman teologlara da "ateistlere karşı omuz omuza" diyerek gaz vermektedir. Halbuki İslâmiyetin ne ateizme, ne başka bir şeye karşı Hristiyanlıkça desteklenmeye ihtiyacı yoktur. 5. __İslâmın yeryüzüne hakim olduğu çağda, Hristiyanlık ve Yahudilik "meşru din" kabul edilmiş ve himaye görmüştür. Fakat bu süreç artık sona ermiştir. Müslümanlar, içinde bulunduğu mahkûmiyetten bir gün kurtulduğunda, Hristiyanlar ve Yahudilerin bu süreçte
Diyalog
Öğretmene Mektup!
2025-11-27 / 22.06 Hafızamda silik bir Eylül sabahı… Havalar hâlâ ılık, tatlı. Etrafta bir gürültü, bir kaos ama aynı zamanda utangaç bir sessizlik var. Birbirini tanımayan mahzun gözler, kaynayan bir grubun uğultusu… Aileler çocuklarıyla ilgileniyor. Babam kapıda hayal meyal bana bana gülümsüyor, sonra kayboluyor ortadan. Kapı açılıyor ve içeri siz giriyorsunuz. O babacan bakışlarınız, samimi ve şefkatli gözleriniz… Sonraki yıllarda defalarca saçlarımı okşayacak olan elleriniz… Yüzünüzdeki o kibar, biraz yorgun ama içten gülümseme. O zaman bilmiyordum hayatımdaki yerinizin bu kadar büyük olacağını. Bilsem, daha iyi bakmaz mıydım size öğretmenim? Bilsem, hiç üzer miydim sizi? Hiç usanmadan öğrettiniz bize el yazısını… İlmek ilmek işlediniz bizi,en çok matematik dersinizi sevdim ben sizin,ne ironik şuan bir sözelciyim gibi. Defalarca tekrar ettirdiniz ama doğru düzgün kızamazdınız bile. Çocuk saflığımızla dünyadan bihaberdik; derdimiz, tasamız yoktu. Küslüklerimizi çabuk unutuyor, her şeye kolayca seviniyorduk. Bilmiyorduk ki hayat böylesine ağır, böylesine karanlık olabiliyormuş,bilmiyorduk. Oysa sizin yanınızda öcüler bile korkardı; karanlıklar bizden uzak dururdu. Siz sonradan fark edeceğim bir meşaleymişsiniz; beni o kokuşmuş,karanlık kötülükten koruyan bir ışık. Bilmiyordum hayatımda en değerli yeri alacak ilk kişinin siz olacağınızı. Bilsem, bir anımızın bile aklımdan silinmesine izin verir miydim? Bilsem, size sarılmaktan çekinir miydim? Size sokulmaya utanır mıydım hiç öğretmenim? Büyüdük yavaşça,gruplaştık,erkekli-kızlı oyunlar oynadık safça,ilerde farklılaşacağımızı,ayrımlar olduğunu bilmeden sadece hepimiz sadece çocuk olarak oynadık oyunlarımızı sizin rehberliğinizde. Cesaretlendirdiniz beni. Kendine güveni olmayan bu sessiz kızın arkasında duran,ona