Hem yalnız bilgi edinmek için okumamalı insan. Mutlu ediyorsa onu satırlar, aynı zamanda öğreniyor demektir. Mutlulukla okumaktan daha iyi bir bilgilendirme şekli görülmemiştir.
"Bu yerküre üzerinde sizin gibi kahramanların pek azı uzun bir ömür yaşadı. Talihsiz olduklarından değil, yalnız olduklarından... Yalnızlık yiğidin törpüsüdür; merdin ayağındaki pranga, bahadırın bileğindeki kelepçedir"
Korktuklarım nasıl da birer birer geliyor başıma Tanrım!. Dibe vurdukça vuruyorum....
... Halbuki gün geldiğinde her şey değişecek. Evet, o gün gelecek ve her şey değişecek! Yemin ediyorum ki değişecek! Ya yeryüzündeki tüm ülkeler bulunduğum tek bir merkezden idare edilecek ya da bu dünyayı içindeki her şeyle birlikte yakacağım!