Her şehri yok etmeye yemin etmiş gibi çıkan orman yangınları.. Ağaçlar, hayvanlar ve insanlar ölüme gidiyor.. Sahii sosyal devlet deyince su taşıyan uçaklarda aklımıza gelmeliydi, yangınlara hemen müdahale edilmeliydi.. O yangınlar sönünce ağaçlar tekrar dikilmeliydi.. Güzel ülkemizde, sadece yangınlar sönünce, ormanların yaraları sarılmadan otellerin betonları inşa ediliyor.. Umarım yangınlar çabuk söner ve ormandaki yaşam hiçbir canlıya zarar vermeden tekrardan doğal dengesine kavuşur..