Ne kadar kolay ölüyoruz ,icat ettiğimiz teknoloji insanı yaşatmaktan çok öldürmeyi planlıyor.. Oysa yaşayıp zamanı gelince gidecektik şimdiki zamanda sadece bizlere kalan savaş, açlık ve sefalet.. Uygar bir dünya olmayı başaramadık zenginliği paylaşmak yerine başkalarının mutlu topraklarına göz dikmek, hangi uygarlığa sığabilir, insan ölüyor, insanlık yok oluyor izleyenler ise her gün daha çok ölüyor.. İçimizdeki ıstırabı kim susturabilir, bir çocuk öldüğü zaman hangi yıldız parlamaya devam ederki …