Bu kitabı burada tek benim okumam dışında galiba sıkıntı yok:) A2 seviyesinde ingilizce bir kitaptır. Çocukların okuyabileceği bir dilde yazılmış. Aynı zamanda bu kitabın bir de filmi var. Bence bu filmi seyrettikten sonra kitap okunabilir
Emrah Atiş
Okuduğum en iyi kitaplardan bir tanesiydi. İlk başlarda kitap hep böylemi ilerlicek diye okuyordum ama sonradan olaylar hiç beklemediğim yerlere gitti. Gerek kurgusu olsun gerekse yazarın kalemi olsun beklediğimden daha iyiydi. Bir alzimer hastasının hayatı ve hisleri, akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış. Kitabı okurken özellikle sonlara doğru kendimi o dünyada o evden birisiymiş gibi hissettim. Ve benim için önemli olan kitabı okurken o dünyada kendimi hissedebilmek ve bu kitapta öyle kitaptı.