Psikoloji ile ilginiz varsa mutlaka okuyun derim. Kitapta her hastanın kendi hikayesi var, insan davranışlarını gözlemleyen güzel bir kitap olmuş. 2 kez okudum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir solukta okuduğum bir kitaptı ama çok çok beğenemedim maalesef. Kadının sürekli kendini hatırlatmaya çalışması ve adamın ısrarla kadını tanımaması bazen beni çok bunalttı.