Ahmet Ümit'in okuduğum 2. kitabıydı Sis ve Gece. Kütüphanemde bulunmasına rağmen okumadığım diğer Ahmet Ümit kitaplarına üzüldüm kitabı bitirdiğim zaman. O kadar akıcı ve merak uyandırıcıydı ki, çok sevdim. Kesinlikle bir çırpıda okudum.
Mine.. dağılmış bi ailenin İstanbul'da hem okuyan hem tek başına yaşayan kızı. MİT görevlisi Sedat'ın sevgilisi. Ansızın kayboluyor Mine, ne sedat ne de başka arkadaşları ulaşamıyor. İşte o zaman başlıyor kitabımız. Günümüz Türkiyesine çok güzel dokunan bi roman aslında. Konunun sadece Mine'nin kaybolması olmadığı öyle güzel anlatılmış ki. Sonunu hiç beklemediğim, tahmin edemediğim için bende ayrı bir yeri oldu Sis ve Gece'nin.
okumadıysanız mutlaka, 1-2 günde okumalık güzel akıcı bir roman :)) sevgiyle kalın.