En yakın arkadaşlarıyla sadece askeri ve siyasi konuları tartışıyordu. Onların çok konuşmasını, düşünmesini, uzun süreli plan yapmasını da anlayamıyordu. Zaman kaybıydı. Evet en kestirmeden gidilmeliydi. En hızlı, en vurucu şekilde. Bu dönemlerde zaman kaybına hiç tahammülü yoktu.