Mehmet Noyan ALP

Mehmet Noyan ALP
@2maverick6
Emekli subay, Bundan Sonra Asker Oluşumuz kitabının yazarı
Yüksek Lisans
Afyonkarahisar
Eskişehir, 17 Eylül
44 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
htpps://www.ikinciadamyayinlari.com
Şu anda okuduğu kitaplar
Sarıkamış İhata Harekâtı
Ancak soğuk askerleri öyle hırpalamıştı ki tümen doktorları askerlerin tedavisi için büyük gayret etmelerine rağmen üstesinden gelemiyorlardı. Durumu Enver Paşa’ya bir rapor ile arz ederek tedbir almasını istediler. Ama Enver Paşa bu raporu okuduktan sonra özellikle raporu yazan doktoru 15 gün oda hapsiyle cezalandırdı. Raporda pek çok doktorun imzası olduğu için hepsini hapsetmek olmazdı ama onlar da arkalarına takılan askerler tarafından devamlı denetim altına alındılar.
Sayfa 408 - Timaş Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bundan Sonra Asker Oluşumuz
“Harp Okulu’ndan ayrıldıktan sonraki iki haftalık izin süremiz içinde Eskişehir’de birkaç gün eşi, dostu, akrabayı ziyaret edip Bursa’daki evimize geçecektik. Sonrasında çiçeği burnunda teğmenler olarak sınıf eğitimlerimizi almak üzere sınıf okullarına katılacaktık. Piyadeler piyade okuluna, topçular topçu ve füze okuluna, sağlıkçılar sahra ve sıhhiye okuluna… Personel sınıfı teğmen olarak ben de o dönem Konya’da, şimdi ise İzmir’de bulunan Personel Okulu Komutanlığına katılacaktım. Eskişehir’de yaşayan dedem, dünya gözüyle beni üniformalı olarak görebilmeyi çok arzu etmişti, bu arzusu da yerine gelmiş oldu. Üniformamı giyerek dedemle ananemin elini öptüm, hayır dualarını aldım. Sonra diğer akrabalarımızı ziyaret ettik. Bu milletin ne kadar asker ve askerine değer veren bir millet olduğunun göstergesidir bu. Doktor olduğunuzda veya avukat, savcı ya da hakim, kimse size; “Hadi bakalım giy şu önlüğünü/cüppeni de cümle alem görsün” demez. Ancak asker olduğunuzda böyle bir durumla karşılaşabilirsiniz.”
Alıntı
Bundan Sonra Asker Oluşumuz
“Harp Okulu’ndan ayrıldıktan sonraki iki haftalık izin süremiz içinde Eskişehir’de birkaç gün eşi, dostu, akrabayı ziyaret edip Bursa’daki evimize geçecektik. Sonrasında çiçeği burnunda teğmenler olarak sınıf eğitimlerimizi almak üzere sınıf okullarına katılacaktık. Piyadeler piyade okuluna, topçular topçu ve füze okuluna, sağlıkçılar sahra ve sıhhiye okuluna… Personel sınıfı teğmen olarak ben de o dönem Konya’da, şimdi ise İzmir’de bulunan Personel Okulu Komutanlığına katılacaktım. Eskişehir’de yaşayan dedem, dünya gözüyle beni üniformalı olarak görebilmeyi çok arzu etmişti, bu arzusu da yerine gelmiş oldu. Üniformamı giyerek dedemle ananemin elini öptüm, hayır dualarını aldım. Sonra diğer akrabalarımızı ziyaret ettik. Bu milletin ne kadar asker ve askerine değer veren bir millet olduğunun göstergesidir bu. Doktor olduğunuzda veya avukat, savcı ya da hakim, kimse size; “Hadi bakalım giy şu önlüğünü/cüppeni de cümle alem görsün” demez. Ancak asker olduğunuzda böyle bir durumla karşılaşabilirsiniz.”
1000Kitap