İrem

İrem
@2rem
Kelebeklerin en güzeli değil midir, en az yaşayan...
Ahlâk ve namus Diyince sadece Kadından konuşmaya Başlayan herkes AHLAKSIZ VE NAMUSUZDUR. Frida Kahlo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben benim olmayan bir adamı Kaybetim diye üzülmedim, Ben benim olmayan bir adamada, Kandimi kaybetim diye üzüldüm" Frida Kahlo
Bazen bağırıp çağırmak fayda etmez çığlıkların anlatamaz seni... Bazen sadece susmak gerekir sesizliğin Anlatır içindekileri...
Keşke sen,ben olsan.Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan.Keske ben, sen olsam.Bukadar sevilmenin tadını çıkarsam.🌺 Özdemir Asaf
İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek. Zor mudur gözlerine bakarken Sevgiyi görmek,yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek Özdemir Asaf