f

@2yesilimsi7·
·
sabitlendi
Artık kahvenin kırk yıl hatrı falan da yok...
Reklam
Bizde vicdan da, mide de yoktu. Allah affetsindi...
Sayfa 30·Kitabı okuyor
Bense makinalı tüfeksizlikten mustariptim; vahşi biri sayılmam, yine de seyircilere kurşun dökmek için can atıyordum!..
Sayfa 26 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor

f

, bir kitabı okumaya başladı
Murat Menteş
8.3/10 · 17,7bin okunma
Nasıl dayandım ya siz de bazen bunu sorguluyor musunuz aniden böyle abi gerçekten ben tüm bu olanları nasıl dayandım Rabbim gerçekten çok büyük bir anlık üzüntüyle aklıma gelince bile dayanamayacakmışım gibi geliyor ama o anda dayanmışım teşekkür ederim Allah'ım
Reklam