Herkese selamlar. Deneyimini olan yardımcı olursa çok sevinirim. Arkadaşlar bir çoğumuzun bildiği ve yakındığı üzere, basılı kitap ücretleri gün geçtikçe ivmelenerek pahalı hale gelip, erişmek zor hale gelmiş durumda. Bu sebepten dolayı E-kitap okuyucu edinmek istiyorum. E-kitap konusunda herhangi bir deneyimim olmadı. Deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi önerir misiniz ?
80-100 sayfa kitaplar bile ortalama ederinden çok pahalı duruma gelmiş halde. Geçenlerde BKM kitaptan 54 kitaplık sepet oluşturdum 4.500 liradan fazla ücret çıktı. Açıkçası 54 tane kitaba bu kadar vermek yerine bu tutarın 3 belki 5 katı daha verip e-kitap okuyucu almak daha mantıklı geldi. Tavsiye eder misiniz ?