Efbiyelblu

Efbiyelblu
@34ubj29
Ne olursa olsun kabulümdür, varsın öyle olsun, yazgımın bu hale getirdiği, ben her kimsem, artık onun elini bırakıyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Cennet'teki azizler saflıktan ve güzellikten ayrılabilirler miydi? Onların anlatılacak bir yanı yoktu. Ama ya çamurdaki azizler? İşte asıl ebedi harikalar onlardı.
Herşeydim, hiç bir şeye değmezmiş
Ne uzun yaşadım, hiç yaşamaksızın..
Ruhum gıcırdıyor, tekil bir aynada, öyle görünmese bile Örneğin Yalnızlıkta uyuya kalmışım Ezelden ebede sessiz bir evren..