Bu yıl ilimizin basketbol maçlarını ,futbol maçlarını takip ettik stadyumda,bunun yanında tiyatroya ve sinemaya gittik belli aralıklarla,bunun dışında motorsiklet ehliyeti aldık ,balığa gidiyoruz yaza da artık yüzme kursu ile kolbastı kaldı.
35 + yaşına gelip ne yapacağını bilemeyen ve herşeye salça olan insan sendromu ..