R.Z.Demir

R.Z.Demir
Gerstêrka min pirtûkin...
"Şimdi ne yapacağız?" dedim. Berinov hiç tereddüt etmeden cevap verdi: "Ne mi yapacağız? Yola devam edeceğiz"
Sayfa 184 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
Reklam

R.Z.Demir

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
Beğendi
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2026 17:49
·
2026 27. kitabı
Maksim Gorki
7.8/10 · 10,9bin okunma
"İnsanlar kötü, doğru. İyileri yok mu peki? Onlar nerede? İyiler hala bulunmayı bekliyor işte!"
Sayfa 184 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
"Hüküm vermek için acele etme! Hüküm vermek en kolay yoldur. Körlemesine peşinden gitme. Her şeyi sakince düşün ve unutma. Her şey gelip geçer, her şey ilerler. Yavaş mı? Evet, ama eninde sonunda ilerler! Her şeyi kendi gözlerinle görmeye çalış; her şeyi kendi ellerinle hissetmeyi dene. Hiçbir şeyden korkma. Ama hüküm vermek için acele etme. Hoşçakal, sevgili dostum, yeniden görüşmek üzere."
Sayfa 176 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
"Hiç gerek yok. Hepsi aptal. Kötülük aptallığın bir biçimidir sadece."
Sayfa 175 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
Reklam