"İlk başta Yakut'ta yaşarken bu benim sonum olduğunu düşünüyordum. Orada öyle bir kış olurdu ki insanın beyni donardı. Ama orada beyin zaten gereksiz görünen bir şeydi."
"Sözümü bir kenara yaz" dedi Rubstov. "İnsanların sabrı bir gün bitecek. Öfkelenecek ve her şeyi kırık dökecekcekler, yakıp yıkacaklar. İnsanların sabrı tükenecek."