İzmirinİncileri

İzmirinİncileri
@3Deli
GT yapmayanları takipten çıkıyorum. M' R' S'
"14 yaşında sevdim 17 yaşında hissettim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gökyüzünü sev, bisiklet sürmeyi sev, balık tutmayı sev. Martılara simit atmayı, çimlere uzanıp göğe bakmayı, gökyüzünü, maviyi, denizi, deniz kabuğu toplamayı, papatyaları, kitaplarda kaybolmayı, kendine bir fincan kahve yapıp onunla mutlu olmayı sev. Ve daha sayamadığım bir sürü şeyi sev...
Yeri asla dolmayacak bazı boşluklar vardır hayatta. İşte sen o boşluksun baba.
Daha iyisini bulursan beni unut; Benden kötüsü çıkarsa hatırla beni.
"Kalp kırmayın. Etrafınıza bakın, onarılacak çok kalp var. Hepsinin biraz güvene, biraz samimiyete ihtiyacı var. Hepsi bu.  Kırmayın, onarın. Kalp kalbe her zaman lazım.."