İnsan uyuduğunda bu dünyadan çıkıp uzaklaşır, her türlü sevinci ve hüznü unutur. Şayet o hali uyandığında da devam ettirebilseydi, gerçek mutluluğu tadardı.
"Kibar insanlar karşılaştığında genellikle olduğu gibi eşit olmalı, o da sen de yarı yarıya yol verip karşılıklı olarak saygı göstererek geçmelisiniz." Ancak böyle olmuyordu, hep ben kenara çekiliyordum...