e

e
@3feresmi
Bizimde kalbimizde bi zalımın kızı var ağır çekime al Adıyaman - Merkez @0s0fbozgeyik Öz _ YİĞİT EFE YAKAR :)
Öğrenci
Lise.
Adıyaman - Merkez
Neğğ
51 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
"Gözlerinin rengi çok güzel." "Normal kahverengi göz." "Gördüğüm en güzel kahverengi gözler."
e isimli okura yanıt verildi
e
mesela
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kalbinizin" girişinde bir yazı olsaydı bu ne olurdu? ❣
Anket
e
GİREN ÇIKAMAZ
Neden bir insan yüreğinde olan şeyleri açık açık söylemez ki? -Dostoyevski
Anket
e
alacağı tepkilerden tırsar
Bugünlerde en sık kullandığınız kelime nedir?
Anket
e
ok