Tanrı'yı somutlaştırarak Hz isa' ya vardılar, sonraki hıristiyanlar. Oysa, Tanrı'nın somutlaşmaya ihtiyacı mı vardı?
Tanrı, en soyut ve en somuttur. O'ndan daha soyut ve ondan daha somut bir şey olamaz.
Kalbimizdeki bir mihrap ışığı yandığı sürece, ruhumuzun Zekeriyaları, Yahyaları, Meryemleri ve İsaları gelecek ve ölmüş olan, öleyazan ruhumuz dirilecektir.
Medeniyetler, batış ve düşüş anlarında, bir mihrab ve mum korudukları ve gizledikleri sürece, umut ölmemiştir.
Diriliş, her zaman için beklenebilir.
Zekeriya'lar ve Meryem'ler olduğu sürece, Yahya'lar ve İsa'lar her zaman gelebilir..