mavi ejderha

Özlem
"insan hiçbir şeyin kıymetini güzelken anlamıyor. Varken bakmadıklarının yokken bir kez olsun görmenin hasretini çekiyor." Hiç Kimse 88.s
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herkes bir gün evine döner." Hiç Kimse 74.s
öğrenirsin
"Beni üzen insanlardan uzak durmayı bana yine beni üzenler öğretti." Hiç Kimse 55.s
"Hesaba kitaba gelmez sevda, o nasip işidir." Hiç Kimse 45.s
ŞAKA GİBİ
Nerede yaşıyoruz biz? Son 25 senede neler oldu nereye gidiyoruz? Birisi bana anlatsın. Bu kadar da olmaz dediğimiz ne varsa yaşıyoruz. İçi boş söylemlerden yorulduk. Hamaset edebiyatından da bıktık. Toplum dağılıyor. Karanlık ve iblisin tohumları her yerden bir değil beşer onar çıkıyor. İşlerini yapmayanlar yüzünden toplum patlamaya hazır. Hukukun üstünlüğü ve gücünün her yerde işlemesi gerekirken heyhat ne acı. Farkında değil bir çoğu, her sene yozlaşma, çürümüşlük daha çok artıyor. Bu duruma dur diyebilecek ne bir kurum ne de bir toplum var. Yazık yazık geldiğimiz zamana. Masum insanların katledilmesi, şeytanlarının baş tacı edilmesi! Çok şey var yazılacak ! Evladı için savaşan bir insanın hayata veda etmesi. Kötülüğün ruhları bir sarmaşık gibi sarması. Bu hale sebep olanlar, hazırlayanlar dilerim ki ... Eğitim önce ailede sonra okulda en son toplumda. Başımız sağolsun bir öğretmenimiz, karanlığın sefil ruhu tarafından şehit edildi.