Sevmek her şeydır
Kavgayı bir ağacın yaprağına yazmak isterdım,sonbahar gelince kurusun dıye.. Öfkeyi bır bulutun üstune yazmak isterdim,yağmur yağsın bulut yok olsun dıye.Nefretı karların üstüne yazmak isterdim ,güneş açsın karlar erisin diye...
Dostlüğü ve sevgiyi yeni doğmuş bebeklerin yüreğine yazmak isterdim onlar buyusun ,dünyayı sarsın dıye