Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
"Artık yaşamak istemiyorum olric. Onların istediği gibi yaşamak istemiyorum...."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öfkelisindir, kırgınsındır, bitkinsindir ama sessiz kalırsın. Sonra elin yanlışlıkla birşeye takılır, bişeyler kırılır, bağırırsın. Büyük şeyleri içinde pastırdığın için, küçük şeylere tahammül edemez noktaya gelirsin.... 🌹
Bir intihar mektubu okumuştum, Sonunda Şey yazıyordu; "Tanrım kollarını açarmısın? sarılacak kimsem kalmadı ,kollarına geliyorum"...
'' İnsan kalkıp gidemediği, yere dalıp gidermiş... "
Zamanla çabuk geçiyor yıllar, Bir insanın derdi döküyor saçlarımı.. Böyle hayal etmemiştim elbet, Hiç yoktan mütevazı yaşanacaktı hayat... Lakin öyle oyunlar oynandı' ki dünya, Tebessüme hasret kaldı yüzüm.. Boşvermek nedir bilmediğimden, Kafama taktım acılarımı....