Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Anneme ;biraz yorgunum diyorum neye üzüldüğümü soruyor çiçekmisin kadın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölü birini taşıyorum sanki içimde....
Susmaktan yorgun düştüm. ağlayacaktım ama güldüm
Yaşın değil yaşadıkların öğretir sana hayatı.