Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
"Ama bazı hikayelerin anlatılmaması gerekir..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşmaya ihtiyacım var; biriyle değil seninle...
Neden hiç mutlu değilsin zeze? _Neden mutlu olmalıyım? Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. _İyi ki bir kez geliyoruz portuga. Neden? _İkinci bir hayatı kaldıramazdım..
"Bütün öfkelerimi toprağa götüreceğim, yaşarkende anlatamadım kimseye..."
Durdukça büyüyen bu taşı kim bıraktı içime...