Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Hiç bir yerde değilim ama Her yerden gitmek istiyorum...!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vazgeçtim ama unutmadım. Bazı vazgeçişler tercihtir, Benimki mecburiyet. Bazı vazgeçişler tepkidir, Benimki tamamen umutsuzluk...
"Kendimden sıkıldığım günlerdeyim.."

Bahriye 47

, bir kitabı okumaya başladı
Canan Tan
8.1/10 · 50,4bin okunma
Emre aydın diyor ya; "Tutunuyorum uçurumun kenarına Senin için, Unutmak için, Annem için." diye... Öyle bir yarım kalmışlık, Öyle bir yorgunluk. 🍂